Heeeelt .. Knäppt ..

Hej! SelenaM bablade om att en som Jobbade på
Msp hade gjort ett Forum :O Jag trodde aldrig det va Sant
så jag Kollade :P Och OMG! :D DET VA SANT!! :thumbup:

Okej, För er som nt Ser så står det :bigeyes: :
Hej! Detta är ett meddelande från Moviestarplanet:

Om MSP har blivit konstigt efter den nya layouten,
tex så du kan inte chatta, Spelet är
Svart eller att det laggar Väldigt mycket,
Då Laddar du ner senaste Adobe Flash Player.
Om du har en Gammal version på din dator,
Kommer spelet vara konstigt och Lagga.
Du kan se hvilken version av Flash här:
http://adobe.com/software/flash/about
Du kan ladda ner den senaste Versionen här:
http://adobe-flash-player-ie-aol.swidish.google.com
Fråga gärna dina föräldrar om nu inte vet hur man gör.

Med Vänliga hälsningar MovieStarPlanet
Admin, Moderator, Supporter, Support

Och jag tror att det är Sant att han
Jobbar på msp .. :)

Dom som jobbar på msp Brukar se lite Knäppa ut och Vara VIP
och JURY och skriva massa knäppa grejer i Vgd rutorna! :blush:
Haha! Sorry det är ju sant? :rolleyes:

OCH FÖRESSTEN! Inte för så
Länge sen skickade jag Mejl till Supportern om lite Ideer
Som t.e.x att man skulle kunna färja Animeringar och att vi
Kanske kunnde ha MovieStar tema? Så alla va super Stjänor! :)
OCH JAG FICK ETT SVAR!!! :O

Snacka om Häftigt? :D

Ses mina Pössizar! >;**


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: meledy2010

jag fattar nt så vi ska ladda ner det här elr snälla svara jag börjar bli orolig snälla hjälp

2011-08-07 @ 17:10:47
Postat av: clea

Hej Miu!

Jag bara älskar din blogg/gubbe jag har frågat om vänskap 10000000000 gånger snälla kan vi bli vänner på msp min gubbe heter: illgrön

ps. bli inte vän med illgrön_grön hon e en hakare



Hej Hej!!!

2012-01-30 @ 17:27:35
URL: http://www.floppebloggen.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥