Hjälp? ^^

Hej! :) Idag behöver jag Hjälp med lite Olika Saker! :P
Först så vill jag ofc Levla! :rolleyes: Men det kommer jag nog
inte göra idag, men Man måste börja någonstans? :O

Det är bara Hälften kvar! ♥
Nästa sak! :blush:
Snälla Gilla min Senaste ArtBook! :love:

Snälla gör det! :) Det betyder mkt! :D

Där är Artbooken!
Den suddig bara för att ni ska Checka den på msp! :P
Och så kan ni se min Serie Säg inte till Någon
Tyvär är den Slut! :( Men det är Kul
om Några ser den Ändå! :thumbup:
För jag ska göra en Tävlings Film
till 80-Tals Temat! Och jag mst köpa
Lite Grejer till Filmen ;)

Hoppas Någon Hjälper?
Isåfall är du TAACK!! ♥

Ses mina Pössizar! >;**



♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: JulleBulleBoll

Jag ska nog hjälpa dej med famen Lite grann XD

2011-08-11 @ 12:50:36
URL: http://www.jullebulleblogg.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥