Nya Msp ;O


Hejsan alla! :D När jag Loggade in så va msp NYTT! :P
Precis som Danska msp va igår! :blush:
(Dom får allt före oss :() Men iaf ..
LITE BILDER FRÅN NYA MSP!! :thumbup:

Det är snyggt, Coolt och Lyxigt! :cool:
Fast det gammla msp är Bättre för mig! :s
Alla minnen finns där men nu känns det som allt är borta? :(
Men jag blir vänjer mig! :) ..

Cool va? Nu är allt i Samma Affär! :rolleyes:
Och så kan man köpa Looks igen! :D

SÅ SNYGGT! :love: och nu klickar man bara på
Huset så kmr man till sitt rum! :)

Haha! Där är jag! ;)
Ge autos jag Levlar ju snart! :P

Och så märkte jag än Knäpp sak :bigeyes:
Vi tjejer har fått 3 Kill-Tröjor! :O
Om ni nt tror mig kolla själva typ på sida 3 eller
4 i Affären! :thumbup: LOL ASSÅ! :D
Det finns Många fler nya saker men Pallar nt ta kort på allt!

Ses mina Pössizar! >;**

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: SuperMe

anledningen varför danskarna alltsid får allting före oss e för att admin och de som angagerar MSP ÄR danskar -.-' att liksom ingen fattar det? -.-först får danskarna, sen svenskarna och sen typ norrmännen? o.s.v.

KLAGA NT!

2011-08-07 @ 20:20:52
URL: http://ondatwinni.bloggplatsen.se
Postat av: meledy2010

2011-08-10 @ 15:52:54

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥