SHIIIEEET!

Hej hej :P Detta kommer vara
Ett tråkigt inlägg men jag ska Blogga mera Sen! :D
Iallafall så i morse .. :rolleyes: så såg jag att 300 Hade sätt min
Film? :O Blev as GLAAD!! :thumbup: TACK NI SOM SÄTT MIN 80-TALS FIILM!! :love:
Och sen lite senare sa en i Chatten att jag skulle kolla på Högpoängaden på Movies! :blush:

TAACK!! HUR SKA JAG KUNNA TACKA ER!!? ♥
(Det står att 289 har sätt den men det är 300 :cool: )
Och hoppas Mina Underbara vänner Röstar också! :)
För er som vill Uppfylla min Andra dröm,
80-Tals Tävlingen (Film :P) Sida 3


Ses Mina Pössizar! :love:


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: alics_56

jag kollade på filmen den var grymnt bra kommenterade med :D

2011-08-16 @ 21:14:55
URL: http://ska skafa
Postat av: alics_56

jag kollade på filmen den var grymnt bra kommenterade med :D

2011-08-16 @ 21:16:33
URL: http://ska skafa

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥