Skolan -.-

Hej Jag har nyss Börjat skolan! :thumbdown:
Jag började i Tordags! :P Och vi va där en Timme ..
Sen av det Fredag .. :D Och jag va i skolan 09.00 till 10.00 ;)
Samma idag! Och troligen samma imorgon! :bigeyes:

Även om jag bara
Börjar 5:an så vill
Jag ha bättre Betyg och
Har bestämt att jag ska Plugga
Mer .. :(
Så det kommer kanske bara bli 1 inlägg
om dagen, men då kan jag lova att det blir 5 Inlägg
På Helgerna! :blush: Ni som Undrar..
Så kommer jag åka och Bada men Klassen imorgon! :)
Lite tråkigt efter som Vattnet är kallt ;(
Och massa Mygor säkert finns där .. :S
Aja, Ska ändå bara Sola i Kalla Tråkiga Svergie! :D

Ses Mina Pössizar! >;**

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Shewolf

Får du betyg redan?? O.O

2011-08-22 @ 21:32:30
URL: http://shewolfpamsp.blogg.se/
Postat av: sötiizen<33

va jag får betyg i 6:an

Men vem vet du kanske får de nu (konstigt).

2011-08-23 @ 18:41:59
URL: http://mspsotez.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥