Snälla Det Betyder ALLT?! ♥

Hejsan!
Jag vill bara säga att jag
Har skickat in min 80-Tals Film Till
tävlingen! :cool:

Snälla Rösta! Sida 1 i mitten! Sida 3 Nu Sorry! :)
Jag har aldrig Vunnit Sen jag började på msp! ;(
Sen slutade jag med Tävlings Filmer .. Men Börjat igen
Hoppas jag nt behöver sluta igen med Filmer? :S

Så ni vet! Ni som Röstar betyder ALLT för mig! :love:
Snälla, Jag vet att ni är dom Bästa vännerna man kan ha?
Men då borde ni också Rösta! ♥ Tack! ;)

Ses mina Pössizar! >;**


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: katy_

Jag röstar på dig syrran ♥

2011-08-13 @ 12:29:28
URL: http://mspkaty.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥