We Miss You! ♥

Jag har alltid Älskar dig som vän på msp. ;( Och du finns
i mitt hjärta! :( Jag kommer aldrig, aldrig, ALDRIG Glömma dig! :S
Man glömmer inte Underbara personer som du! ♥ Du vet hur mycket jag älskar dig kissy!
Du skulle nog aldrig sätt det här inlägget då men.. ;( Jag vill att du ska veta..

Att jag älskar dig! :( Ser ni den där Stop friendship knappen?
Även om hon är raderad.. så kommer jag aldrig klicka där! ;(
Du är som mitt allt. På något sätt är det du som fått mig Spela?
Jag har alltid velat bli som du! ♥ Lika underbar.. Samrt.. Härlig! .. ASSÅ
JAG HAR INGA ORD PÅ HUR MYCKET JAG GILLAR DIG OCH KOMMER SAKNA DIG!
Jag tänker inte på Leveln! Jag tänker på hur hon är som person .. Jag kan säga er dettta,
Mitt hjärta är gjort av Blod och kött och sånt .. ? :s Hennes är av Guld! Och kanske bättre än Guld?
Du gjorde ditt val kissy, Hoppas att det va det bästa för dig själv, när du mår bra är jag
Super glad, när du Gråter så Plågas jag! ;( Vi måste acceptera hennes val. Men vi
kommer nog alltid SAKNA DIG! ♥

Ses mina Pössizar! >;**

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Elin2012

2011-08-26 @ 21:51:11
URL: http://elin
Postat av: Elin2012

Sött ;*

Jag tycker samma här jag med! <3

KISSY! Var är du? D;

2011-08-26 @ 21:52:00
URL: http://mspelin.blogspot.com

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥