Candy Candy Miu >;O


Hejj alla Pössizar! Äntligen nytt Tema! :D Det är så .. Så .. SÖT!! :love:

Men den Påminer mig As mkt på Katy Perry California Girlz :P
Haha .. Här kommer den Vidion bara för det ;)

Och tro nt att det jag har på mig nt Är en Katt Look :blush:

Dom där sakerna på Huvudet får vara någon slags Katt grej x)

2 Dagar kvar till Min Födelsedag >;**



Ses Mina Pössizar!


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: trulyblack

Ibland när folk härmar mig blir jag glad men när folk gör det hela tiden så blir man lite irriterad och föresten Grattis i förskott :D



Puss och kram trulyblack

2011-07-14 @ 17:16:25
Postat av: amande hixvelle

ha du tänkte likadant som mig med california girlzXd

2011-07-16 @ 21:43:21
URL: http://mspgele.blogg.se/

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥