OPS! ^^

Hejjsan alla :P Det har varit Massa saker jag glömt Blogga om! :O Så Jag Tänkte att detta inlägget
Skulle Handla om det :blush: Ok, Vi börjar med min Serie Säg inte till Någon! Del 4:a är ute nue ;)

Mycket Spännade Del :cool:
Det är typ nu allt Börjar! :O

Här ser man .. Kelly & Kellys Mamma .. ;(
Vad är det för Hemlis? :rolleyes:
Och hur ska dom komma ut? :question:
Jag vet Svaret men vet ni?
SEEE DEEEN!!!! xD

Såe :bigeyes: Sak 2 :D Knäppa Lagg .. :S
Det Jag tycker är Läskigt är att inte för så Länge sen
Fick jag ett Mail om att Msps Största Hackare va LÅST och
Skulle spöka och göra Konstiga Lagg :( .. ?

Haha .. Sry Emmiz<3 men nu
Får du vara med i Blöggen :P
Men ser ni hennes Boonie? O.O
LÄÄÄSKIIIGT! D;<

Detta va inget Läskigt lagg då men :blush:
Lite Sköjj :P ..

Sak 3 :tired:
igår på min Födelsedag Fanns det några som skrev Grattis till Mejj
i sina Vgd rutor :thumbup: Blev Jätte Glad! :D


Först så Tackar jag Siara, Frun som jag kallar henne :P

Haha Tack din Stiliga Kossa 8D

Tack Rainbow1234 Också väldigt Snällt ♥

Och Tack Mode Bebisen :P

Sak 4 .. :D
Ayat99 & Dilan.Snygg00
Går mig på närverna! 8D
NUU ÄR DOM EFTERLYSTA SOM
VÄRLDES STÖRSTA MSP BABBLARE!!! :bigeyes:
Fast dom är Ändå Lika som Bär ♥


Sak 6 ;) .. Hmm .. Vad kan det vara? Juste
Alla som Gav mig Autos:

Tackar :cool:

Sorry Parisa mitt Fel :S

Japp! ;D Nu tror jag Inlägget är Slut! :O
Men .. Har fel -.-
För nt så Länge sedan Gjorde jag Design till _Katy
Och 100 % Fashion! ---> http://msp-nerds.bloggplatsen.se/
Hihi Här kommer Designen:

Vad Tycks? :cool:

Ses Mina Pössizar! >;**




♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: nanna09

o.o

När jag gjorde film idag lagga det skitmycket..

Hoppa över rutor och sånt o.o

2011-07-17 @ 18:57:27
Postat av: Manuela!

D:

2011-07-18 @ 23:15:13
URL: http://mspmiumiu.blogg.se/
Postat av: dilan.snygg00

ayat köpte min look & jag köpte kissys 8D men aja....

man ska ha roligt på msp....så jag & ayat hade roligt medans andra ble arga på oss 8DD & jag är söt som bär jag vet ;D

2011-08-03 @ 13:36:55
URL: http://mspdilan.bloggplatsen.se
Postat av: I am cool??

OMG OMG! Jag fick en skit hemsk mail idag på msp! Jag kom inte ihåg vem det var ifrån men det stog att hon/han ha hackat ayat99 ! Sen nästa gång är det dig jag ska hacka! Blev skit rädd att jag ska bli hackad så jah vara nära för att ta bort min gubbe.... ^.^

2011-08-05 @ 20:27:16
URL: http://jeebmsp.blogg.se/

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥