PhotoShop CS3

Hejsan :) Idag har jag fått lite Hjälp med ett Problem jag hade att Spara Bilden i Ps CS3, Tack alla för Hjälpen :P
Och nu Tänkte jag Visa min Första Animerade Bild! :blush:

Haha! :D Det jag Menar är att det är det jag Lärt mig Första Dagen jag fich PhotoShop :thumbup:
Ni tycker nog den är As ful men asså .. :D Det är min Första Bild! :rolleyes:
Och det kanske nt kommer bli så Fina Bilder det första dagarna! Men min PhotoShop
Är liksom på Engelska :S Så det kanske kmr bli svårare för mig! :(
Men det klarar jag nog! :)

Ses Mina Pössizar!
Bloggar mer sen :love:



♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Chichiii1

Jag har Engelska, jag tycker det är mer praktiskt, för man lär ju sig engelska medans också! 8D

2011-07-21 @ 12:22:40
Postat av: Manuela!

Haha :cool:

2011-07-22 @ 20:56:59
URL: http://mspmiumiu.blogg.se/
Postat av: JulleBulleBoll

Den var ju skit söt! Jag fattar ingenting på engelska photoshop, så jag använder pixlr.com ist fast de är också på engelska men nt lika kompliserat XD

2011-08-09 @ 07:53:30
URL: http://www.jullebulleblogg.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥