Punk Tema O.O'


Hej alla! :) Det nya Temat är Punk Tema :O

Ja det finns Både Nackdelar och Fördelar med Temat .. :rolleyes:
Nackdelen är att Nästan alla Klagar på Temat!
Kissy fick mig att fatta det .. :D DUUKTIG KOSSAA!! :thumbup:
Och att det är så Lik Emo Temat! :blush:
Fördelen är att Man kan bli Riktigt snygg om man
Blandar lite Kläder med det som kom i Temat! :)

Där är Jag till det nya Temat! :love:
Jag blev Rätt nöjd! :P Men så va det en Tjej som
Köpte min Look som fick mig väldigt Glad! :D

Asså när ngn Härmas om och om igen utan att man Vill det ..
Allstå dom får ju Köpa vad dom vill men det va ju Fotfarande min ideè? :)
Då bestämmer jag över! Men när man bara köper 1 eller 2 Gånger som Aminii
Gjort är det Faktiskt mer Roligt! :D

Ses Mina Pössizar! >;**


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥