Random Dagen ;/

Hej Hej, :O idag har allt på msp varit helt Random!
1. Jag får en Autograf från Figarinaa helt .. Helt .. SLUMPVIS!! :blush:

2. Sen Hände en annan sak som gjorde mig GLAD! :thumbup:

Tack att ngn Säger det! :cool:
Jag kämpar verkligen med dom! :)

Ja, och Tack igen! Blir så Glad
När någon säger det! ♥

Det verkar vara många som Gillar den Serien :bigeyes:
Och Tack ♥ :D
3. Jag börjar få As konstiga Lagg? :O Någon annan som får det? :s

Haha, Jag brukar kalla Steppy och
Siara för Frun! :thumbup: Men iaf .. :bigeyes:
SEER NI TEEXTEEN? :O
Ps. En Bild från min Födelsedag .. Men Who Cares! :P
Och det Läskiga med det är att jag Fick ett Mail för nt så Länge sen
Där det stog såhär:

Super Läskigt! :O


Det Va nog allt? :P Men om det Händer ngt mer Random, ETT TILL INLÄGG!! :D

Ses Mina Pössizar! >;**


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: _Katy

Hajjsan! 8D Bara för att detta ska bli mer Random så ska jag ge dig en Interjuv, Fel stavat jag vet 8]

Men det blir men Nörd aktigt då! >:]

INTERJUV ELLER SKIT PÅ DIG! :C

Haha! ;D Nu Börjar Interjuven 8)



1. Eftersom du är så känd och är i lvl 14, Har du några Bra tips att levla snabbt? Precis som du har Gjort nu? :)

2. Hur kommer du på alla Dina Spännande Filmer på Msp, Berätta? :O

3. När du va Noob, Samlade du Pengar genom att vara i Chatt rum, Eller genom att Se Korta filmer? -.O

4. Vem va din Första Vän på msp? :P Och den Första Filmen du var med i? :D

5. Kan du visa en Bild på när du Började på msp, Och din Första Look? ^^

6. Är dina Vänner Avis på dig irl för du är i lvl 14 på msp? :bigeyes:

7. Om du vann en Tävling på msp till ett Tema du Älskar, Hur skulle du Fira det? :)

8. Hur kommer du på dina Läckra Looks? :D



KLART!! Svara på dom NUUU!!! Höhö :cool:



// En Tjej som Älskar Nördar! 8D

2011-07-24 @ 20:25:21
URL: http://mspskandaler.blogg.se/
Postat av: Manuela!

Ska ta med dig i Blöggen för det Nörden :P

2011-07-24 @ 20:25:52
URL: http://mspmiumiu.blogg.se/

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥