Vad Fick jag av er nu då ? ^^

Morgonen 16 Juli:
Hejj Hejj! :D Jo .. Vad Fick jag på msp i Morse nu då? :rolleyes:
Ja .. Med Tanke på att Dagen nt äe slut fick jag en Shock! *Stav* xD
Här Kmr alla Underbara som gav mig en Massa saker! I LOVE THIS! ♥

Dom Som har Vit Text betyder det att dom äe i Lvl 20 :P
Anars har dom Längst ner Grå Text för anars syns dom nt :( ..

KISSY HON ÄR BÄST
FATTA ALLA SOM NT GILLAR HENNE SER NI HON ÄR
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!! :thumbup:

Va lite Snälla mot Katy_ (Syrran) Hon har slutat men finns
Alltid en Chans att se henne Online! :)

Tack Thelma söt också! :blush:
Hon va den Första som gav Present! :O

Kvällen 16 Juli:
Hejsan alla igen! :D Nu har jag fått ihop 5 Looks! ^^
Tack alla! Och Efter som Ni äe så Snälla kmr ni med i Blöggen! :love:

Tackar :cool:

Tack Villa<3 :) Det äe så Snällt att di ger Presenter! :P
28 Presenter fick jag för er som Undrar .. :D

STOPP! NU KMR NI NT MED I BLOGGEN LÄNGRE
OM NI GER PRESENT SÅ NI VET!! :)


Ses mina Pössizar! ♥



♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥