Zoo Tema


Hejj Mina Pössizar! :love: Jag Älskar Verkligen Djur, Det är kanske drf jag kallas Miu :blush:
Iaf .. Drf älskar jag verkligen detta Zoo Temat! :cool: Om jag är på Bra humör kanske jag gör en Film också :P
Men här kommer en bild på Temat! :D

Är lite sur på temat :mad:
Alla Animeringar finns redan Nästan!
Dom liknar andra Anim azzå .. :(
Och så finns det två av Denna animeringen
Med 2 Olika namn :O

Ja.. :mad: Men nu ser nu hur jag ser ut Till det nya Temat :P

Precis som en Katt ♥
Ses mina Pössizar!

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Anonym

hej kan du göra så jag vinner på msps tävling jag heter Nathalie55

2011-07-07 @ 15:26:59
Postat av: Roooxy

Det fattas en liten kattnos ^^

2011-07-10 @ 16:06:54

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥