Blogg Design o..e

Haha, Jag brukar alltid ha Olika smile på Rubriken när jag gjort Blogg design, xD Denna blev lite konstig :cool:
Iaf, Nu har jag gjort en Design till MsP Girls .. :D Själv tycker jag det är en av de Finaste jag någonsin gjort! :O
Här kommer Headern:

Fin? :D .. Här är hennes blogg --> http://msphallon.bloggplatsen.se/
Fast nästa person som frågar kommer på SUPER design.. Tänkte använda lite PhotoShop
Efekter på den Designen :cool: Som sakt ska jag KANSKE börja göra Design till Blogg.se :thumbup:
Aja.. En så länge är det bara till Bloggplatsen.Se :P

Ses mina Pössizar!

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥