.. ):

                           
Hej, Tyvär pallar jag nt med allt Lagg mer! Och så är jag lite tidig med allt på min gubbe. T.e.x När jag va i lvl 11 hade jag nt ens spelat msp i ett halv år! Mm.. Men jag är en liten Data Nörd Hihi..
Japp, Och därför märker jag att jag har för mkt Vänner! Jag '' BÖRJAR '' kanske få lika mycket vänner som en lvl 20:are! Lita Fail men nästan sant! Drf mst jag ta bort lite mer än Planerat .. Kommer ta bort:

1. Folk som Aldrig är inne.
2. Folk som bara har mig som vän för att Tigga.
3. Sånna som Iggar mig och nt vill Chatta.
4. Folk som är Delete Usher (Venne hur det stavas!)

Bara för att visa ett bevis:

Mm.. Inan hade jag 1.100 fast raderade lite.. Ända ner till 950..
Men kolla hur snabbt det går!

Ses mina pössizar! ;*

 

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥