Finalen! :O

Nu har vi dom 3 i Finalen! Oh Yeah kan ni säga nu som är i Finalen! Här kommer dom i finalen då:

1. MatildaTheCool På Msp, Som skrev
Jag vill värkligen ha denna header :D Den va skit snygg och skulle bli super glad om jag fick den :D Jag heter MatildaTheCool på msp och min blogg heter MspTizzan.Bloggplatsen.se ^^ SNÄLLA JAG SUGER PÅ ATT GÖRA HEDRAR! Men du e grym ;O

2. musicgirls På Msp, Som Skrev
Jag vill verkligen ha den här designen för att:
jag läser din blogg mkt ofta! :O<3
Jag suger på att göra headers -.- kan nt ;(
Du´är mkt duktig och tror du har stor chans att börja sälja headers faktiskt :)
Jag älskar dig och din blogg och BEHÖVER verkligen en design nu ;'(
Puss & Kram! ♥

3. Mooncraft På Msp, Som skrev
Tyvärr så är jag nt så bra på att göra headers, när jag såg din header blev jag riktigt chokad! Gu va bra headers du gör! Jag vill värkligen vinna headern!
Min blogg skulle bli as snygg med den som header!
Dom skulle säkert gå in på blöggen bara för att kolla på headern (och inte läsa det jag skriver)!
Jg vill jättegäärna vinna headern! :)

Japp! Och ni andra skrev också jätte fina saker! Men det va lite för mkt fjäsk.
Kom ihåg att Rösta i Kommentaren vem som ska Vinna denna Header!



Ses Mina Pössizar! ;*


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: katy_

Jag röstar på 3:an Mooncraft ;) Sry ni andra ..

2011-06-10 @ 15:24:59
URL: http://mspkaty.bloggplatsen.se
Postat av: Kortis filmer ;p

mooncraft

2011-06-10 @ 18:13:39
Postat av: Manuela!

2 Rööster :'O

2011-06-10 @ 18:14:28
URL: http://mspmiumiu.blogg.se/

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥