Nytt Tema! :'D

Hej, Detta temat är väldigt Nice :D .. Har alltid viljat ha Pirat tema! :)
Och så har jag upptäckt en ny sak :O

Ok. Det va temat! Nice? :) Iaf nu ska ni få se det jag uppräckte ^^

Bild 1.

Öppen! :O

Bild 2.

Pengar :O

Bild 3.

Dö Skallar :O

Bild 4.

Godis :P

Ok Ni fattar? Jätte coolt! Och så finns
Det massa andra saker i Afärerna (Möbler)
Där Sakerna rör sig! ;)
Jag tycker det va as coolt! Och jag verkar vara den första
Som tog dom bilderna i bloggen :)
En bild på mig också! :D


Blev jätte nöjd med den! Bara att
Animeringarna känns svårt att välja! :mad:
Men det ficksar jag! :P

Ses Mina pössizar! ;*


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥