Olika saker O..O

Alla visste nog Redan att ID4 fyllde år igår! :D Och jag kunnde nt vara så mkt med henne då..
För jag var hemma hos Farmor och Farfar! :mad: As tråkigt xD Men nu har jag en liten Grattis bild till ID4 ..

Jag gjorde den NT i PhotoShop .. För alla tror det :blush:
Själv fyller jag också år snart.. :love:
16 Juli fyller jag år :thumbup: Undra om man får några Presenter och Autos då? :O
Hoppas det! :P Och igår var det värsta Bråket Mellan Coolabibi och w profset .. Men där kom jag :cool:
Och ficksade allt :P Kolla bara Festen efter Bråket o..o


Gulligt va ..? ♥ Miu Räddar dina Problem! :cool:
Haha! :blush:

Ses mina Pössizar! ;*

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Jenny¨_sweet

Hej Mannu!

Bra att veta när du fyller år, men jag kommer hem från Frankrike just den dagen...X( Men det ee det att jag kommer hem på kvällen så jag får nog ge dig en födelsedagspresent dagen efter...hehe...:D

Allt från mejj!<3



//MspJenny



P.s Kolla min blögg!;)

2011-06-20 @ 11:02:39
URL: http://mspjenny.bloggplatsen.se/

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥