Pumpalisa & Isadoraaa!?


Hejj, :S Jag börjar tänka mer och mer på Pumpalisa? :O
Är hon Hackad?
Varför är hon nt inne?
Hur kunnde hon byta kläder utan att vara Aktiv?
Mest dom sakerna .. Så när jag sökte på Pumpalisa så fick jag en Idèe! :D
Kolla själva! :P

Sorry för Dålig Manuela bla bla men hade nt så mkt Tid :D
Iaf .. Som ni ser så har ju hon 2 gubbar.. MONOPOOOOOL!!! :O
Så jag sökte på henne .. Och nu har vi Bevis :(
R.I.P Pumpalisa! ;(

Pumpan är Hackad ;( Men jag vet hur hon kan få tillbaks gubben! :thumup:
Först måste jag hoppas på att hon Svarar på mitt Mail jag skickar om 1 ... 2.. 3.. Sekunder :P
Mer info i SelenaM's och Miss Anden's Blogg! --->  http://mspms.blogg.se/
------------------------------------------------------------------
Sorry  för att jag Bloggar om 2 saker i Samma inlägg men det känns som det hör ihop! :O
Har ni också fått detta Mail?

Är detta Sant? :O

Ses mina Pössizar! ;*

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Matilda

Heejjj! Ja det där med Isadora, det låter helt weird, för det är en sort av kedjemail. Och jag hatar sådana >;O Men jag tror att det är ett falskt mail av någon annan som är avenjuk - så jag tror inte på det där, men så klart är det ju dina egna beslut om du vill tro på det - eller ej.

Älskarejj oxå xD

//Musslan / music-girl på msp xd

2011-06-29 @ 10:53:33
URL: http://mspfjormus.bloggplatsen.se
Postat av: Katy

Det här är nt min egna mail men är det sant det där om Isadoraaa!Jag blev rädd när jag hörde det när man är i en sånn hög level som du...//brio go

2011-06-30 @ 16:24:04
URL: http://brionio.blogg.se/

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥