Sorry För lite Bloggande :'/

Sorry för jag inte har bloggat på sista tiden .. Dom håller på med Vatten rören i Lägenheten i 3 dagar! :O
Så.. Vi kunnde ej bo här.. Så jag bode hos min Pappas Föräldrar ♥ .. BUT I AM BACK! :D
Så nu ska det bloggas Mwihihi :P Ok .. Här är en liten bild på mig jag tog kort på..

Det va en Look jag tänkte döpa Till Hello Baby, För att den laggade så stannade Anim sååh.. :D
Och så hade jag Glömt berätta att jag blivit vän med Justin100 och Mumsan Fast pallar nt ta kort på dom nu.. LAAAAAGG! :( Nu tänker ni:
Oh My God, Så lat Miu Är! Haaaruuum.. xD Kolla hur mkt det laggar!

Det är egenkligen en gammal bild jag skulle lägga in fast glömmde, OMG! Hittar massa bilder
Jag glömt lägga in! :O Här T.e.x:

Hehe.. xD Vrf gilla killar? Sattsa på Katter :cool:
Här kommer fler bilder jag glömt lägga in!

Ja, SEE DOOOMM!! Ännu inte en 3 som har kommit Sry.. :S
Håller nämligen på med en Komedi :D Aja en Bild som jag blev förvånad över:

Ja.. Den bilden är As gammal! Gud va jag glömmer visa bilder! :O
Omg! :D Jag hittade en bild där jag Dansar med en Gris jag fick när jag hade
 1000 Återvinnings poäng! xD

Haha.. Goda tider.. Asså när det gäller mat :D Ok, Ska inte skoja för mkt!
Och en bild på varje helg..
Så Blir det bråk Mellan
Syrran och mig! :P

Haha! Jag tar alltid hennes Chips! ;) Vadå? Hon får mkt mer än miih! :mad:

Ses Mina pössizar och glöm ej ge Auto ♥




♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: AndreaDenSöta

Haha, fina bilder ;D

Katten vaju fan bäst! xD



Men iaf, vill säga att jag har kollat igen om heela din blögg, o den äe fett bra! ^^



Dt va allt jag ville säga.. se ya! <3

2011-06-01 @ 16:47:18
Postat av: katy_

Mina Chips D;

2011-06-01 @ 16:59:09
URL: http://mspkaty.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥