Syrran ;(

Hejj Alla ;( Min Syrra Katy_ Ska nog Sluta .. :( Alla iggar henne och ingen ser hennes filmer, Inte ens autos få hon typ! hon få bara nästan Autos av mejj! ;( Detta är sorligt! :S Ni Mobbar ju henne? Varför är skiter ni i henne?
Hon har fan Också känslor! ;( Tänk om ni skulle varit hatade utan Andledning? Hur skulle det kännas!

Katy_ Skriver: Hajj, Känns som om ingen ser mina filmer för sist jag gjorde det såg säkert bara 15 filmen. Och nästan alla iggar mig, Har jag gjort ngt fel? Jag har till och med hört att '' VISSA '' Snackar SKIT om mig! Även om jag nt har gjort ngt. Ni Får gärna säga om jag har gjort ngt fel! För det känns som om '' VISSA '' säger: Är det nt Manuela!s syrra? Vi addar henne.  Men då menar jag inget illa till Manuela! för hon är en av dom 5 underbara personerna som bryr sig!

Jag tkr att man kan Kalla detta Mobbing! ;( Försök att bry er om Katy_ För om hon slutar slutar jag Också!!
En bild på min Mobbade Syster :(:
 Hoppas ni bryr er!


Ses Mina Pössizar, Eller om man ens
kan kalla er
det Längre ;(



♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Chichiii1

Vad taskigt :O

2011-06-17 @ 21:07:44
Postat av: issa

2011-06-18 @ 16:02:24
Postat av: issa@lis

det är väldigt taskigt...men jag vill bara fråga..tycker ni att det är lite när det bara är 15 st som ser hennes filmer? jag tycker det är ganska mycket! men annars så tyckte jag att det är väldigt taskigt att man iggar henne och snackar skit och allt vad dom nu gör D;

2011-06-18 @ 16:04:23
URL: http://mspmegg.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hallå?

2011-06-19 @ 11:51:36
Postat av: jennifer 98

15 pers ser hennes filmer? bara?! jag har gjort en ny film och 3 personer har sett den -.-'' synd att dom är taskiga

2011-06-23 @ 13:39:42
Postat av: I am sweet

STACKARE WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!

2011-06-25 @ 08:37:22
URL: http://msprock.bloggplatsen

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥