Tack! o.o

Hej :D Nu har jag fått allt från Ö-listan! :) Tack alla :blush:
Här kommer dom som gav mig min Coola katt look :cool:

Tack så mkt ni! Det va verkligen jätte snällt av dom!
Och här kommer en fin bild på Reginaa eftersom
Hon gav den dyraste saken på Ö-listan! :P

Tadaaa! :thumbup:
Och eftersom ni kanske tycker Gud va konstig look så kan jag visa
Vad den Egenkligen ser ut :cool:

Den bilden påminer mig så mkt om Cat Woman om ngn har sätt den?
Hehe Mjaaaoouuw på er alla! :love:

Ses Mina pössizar!


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Reginaa

Den bilden har du tagit från vår blogg, mspkings.bloggplatsen.se ;(

Det var jag som gjorde den..

2011-06-29 @ 10:47:48
Postat av: Manuela!

Aa.. Jag vet! Men hade nt mkt tid för alla Tjatade på att dom skulle komma med! D;<

Kan göra en ny om du vill :P

2011-06-29 @ 11:09:25
URL: http://mspmiumiu.blogg.se/

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥