Tävling! :P

Hejj alla! :D Nu har jag en liten Tävling på gång! -.O Ni ska  hjälpa mig att Levla! Dom 3 som hjälper mest får Vara med i bloggen, PLUS En hemlig överraskning :D Hihi .. :P Och så här kan ni hjälpa till och få Poäng:

1. Ge autograf (Ger 10 Poäng per Autograf)

2. Se alla mina filmer, Då mst man kommentera anars så
Får ni nt Poäng (Ger 100 poäng, Ni kan också se Mindre filmer och då bästemmer
Jag hur mkt Poäng ni får)

3. Klicka Love it på mitt Rum (Ger 2 Poäng)

4. Klicka Love it på alla mina Looks (Ger 20 Poäng)

5. Klicka love it på mina Artbooks (Ger 5 Poäng)

6. Ge present från Ö-listan (Ger 100 Poäng)

Så får ni Poäng, När ni Gjort ngt av det skickar ni ett Mail för att
Skriva vad ni gjort så skriver jag upp era Poäng.

Hur Deltar Man i tävlingen?:

Skicka ett Mail på Msp och skriv att du vill vara med
i Denna tävling,
Ps: OM NI EJ GÖR DET ÄR NI NT MED I TÄVLINGEN!

Hoppas ni Hjälper till :) Längtar till lvl 14 :)
En bild på min Fame från början när jag gjorde detta inlägg:


Dom som är med i Tävlingen och hur mkt Poäng det har:

SÖTIZEN<33 (2 Poäng)
Tildan00 (410 Poäng)
Juveliva (20 Poäng)
Sevii_99 (260 Poäng)
Nathalie 70 (0 Poäng)

Ses mina Pössizar! ;*


Förlåt alla, Fick ej ha kvar denna Tävlingen av en Tjej. Förlåt alla ;(

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Anonym

Hah vad kull jag älskar msp bye sys<33

2011-06-14 @ 18:50:54
URL: http://selinajensen.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥