Är så Himla glad! :D

Hajjsan! :) Har fåt 20 autos igår! :love: Här kommer dom som gav mig:

Och:

Hoppas man får mer autos! Föresten lovade jag i förra inlägget att
Lotta ut Blogg Design! :D Här kommer den jag lottar ut ! ;)

Ja, :D Fast där jag är kommer vinnaren vara! Och så kmr den se ut!
Vill ni ha den? Då får ni vinna den :D Så här gör man:
Jag kommer lotta vinnare, För att del ta i denna Tävling Skickar ni ett Mail
Där det står, MspMiuMiu.Blogg.Se
Sen ger ni mig en Auto! Då får ni en lott i min låda med alla lotter :O
2 Autos blir 2 lotter med erat namn, Osv ...
Alltså.. Om ni ger fler autos så har ni större chans att vinna denna!
OCH DETTA ÄR BARA TILL BLOGGPLATSEN.SE!
Ja :P Jag lottar fram vinnaren på Tordag! Ses då, Och skynda! :O

Ses Mina pössizar ;*

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥