Blogg Design :]

Hajj, :) Börjar tröttna på att jag bara ger och ger, Funderar på att ta Priser -.O''
Aja, Nu har jag gjort Blogg Design till ... Maja_Power :D Här kommer Header jag gjorde till henne!

Och här är hennes blogg --> http://mmsp.bloggplatsen.se/
LÄÄÄS! :D Och många har massa frågor via min Design!
Alltså.. Här kommer lite frågor som är Vanliga,
1. Varför skriver du: Blogg Design av: MspMiuMiu.Blogg.Se på varje Design? :O
Svar: Jo, För att folk kan se min blogg via deras blogg, Och dom kanske också vill ha
Blogg design! :)
2. Varför ger du inte Blogg design till Blogg.se? :(
Svar: Ni ser min Header och allt det där.. Jag har inte gjort det .. Utan Kissy
Vi är rätt bra vänner ock så! :) Så fråga nt om Blogg.se för jag kan inget om det!

Tror det va det, Typ 20 MovieStars frågar det varje dag!
Aja, Tänkte lotta ut Blogg design i bloggen lite senare :O
Ses då!

Hej då Mina Pössizar! ;*


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Maja_power

thx!!!!!!!!!!

2011-05-26 @ 16:13:58
URL: http://mmsp.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥