Blogg Design xD

Ja, Nt en stor nyhet :D Att alla tycker att deras Headrar blir så fina när jag Designar :D
Det värmer hjärtat :love: Nä, Jag skoja..:) Men nu har vi en modig kille vid namn Gabeabe136 som har gjort det modigaste ;) Här kommer hans fina header! :D

Själv tycker jag den blev snygg :) Men nu måste jag säga att jag kan inte göra Header om jag nt är inne på eran gubbe. Om jag tar kort från er från min gubbe kan ett Huvud eller arm försvinna på Painten :O Sry för det :(
Men jag är inger hackare! Och det kan ni fråga Katy_ Och SweetCookies och Gabeabe136 :)
Så vill ni också ha en fin header? ;) Maila bara :P Oj, Glömde nästan länka hans blogg! :O
http://mspnewsmsp.bloggplatsen.se/ Mycket spännande ;) Aja, Herrååh alla! :love:

Ps: Bara på Bloggplatsen.Se :)


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥