Blogg Design :}

Hej allihopa! Ännu en Blogg design på G :) Till min syrra! Och
jag har bra nyheter! Jag behöver nt logga in på era gubbar för att göra blogg design! Plus
så ska jag skaffa PhotoShop (Hoppas jag :D) Då blir dom ännu finare! :love:
Nu har jag gjort Design till min syrra, Igen! Hennes blogg heter http://mspkaty.bloggplatsen.se/ Pssst... Hon har tappat lust för att blogga, :( Så se bloggen :´) Då kanske hon börjar igen! :D
Har kommer designen:

Snygg? :D Tror ni kon kommer Love this? :love: (Hon vet nt om att jag gjorde detta :O)
Och... Jag lovade min vän irl att vara med i bloggen:
Nina.Dj heter hon! Fråga henne som vän! Hon
är as snäll! Fast hon har 3 animeringar också! :D
Bye mina pössizar!

Ps. Bara Blogg Design på Bloggplatsen.se

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: JulleBulleBoll "på msp"

Ok, Går rakt på sak. Kan du göra en En Blogg design till mej? Har bloggplatsen om du undra.

P.s. Gå helst inte in på bloggen och kolla hur min design ser ut nu du kommer skratta och skratta och skratta. Jag spyyyyyt XP

2011-05-23 @ 15:49:18
URL: http://www.MspBloggerskan.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥