Blogg Desing :')

Nu har jag gjort ännu en blogg design, Till SweetCookies
Men lite dåliga nyheter... Headerna blir jätte fula om jag nt är inne på eran gubbe och tar bilden!
Jag menar typ, Ett ben eller huvudet kan försvina :S Om jag tar kortet från min gubbe :(
Men nu kan ändå lita på mig! Precis som SweetCookies gjorde! Jag loggade in på henne :)
Och då blev Headern så här fin:

Snyggt eller (Y) Hihi :D Är jätte stålt över den ;*
Ja, Om ni inte tror mig att jag var inne på hennes gubbe och ficksade denna kan ni
Fråga henne själva! Ni kan lita på mig 100 % .
Men alla kanske nt vill. Men det gör inget :P Aja, SweetCookies blogg: http://mspcookies.bloggplatsen.se/sida-3/
Jätte bra är den (Y) Jaja, Nu ska jag hålla käften! Heeerråååh!

Ps: Vill ni ha en blogg design Maila mig. Gör bara design på Bloggplatsen!!!


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: katy_

Jag litar på dig 100% fast du är min syrra! xD

2011-05-01 @ 10:56:04
URL: http://mspkaty.bloggplatsen.se
Postat av: Manuela!

F*n på dig! Trodde det skulle vara ett fan inlägg! xD

2011-05-01 @ 21:26:14
URL: http://mspmiumiu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag har en fråga till dig, hoppas jag får svar.. men Jag undrar hur duh gör så dina bilder nt blir så suddiga? Vart sparar duh dom? Bilder/dokument, Mina bilder blir alldeles suddiga som jag lägger upp på bloggen ;S

2011-05-23 @ 13:49:44

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥