Frågor!

Hejsan! :( Är lite ledsen för att jag nt fattar hur PhotoShop går till ... Hoppas någon har det och kan svara på mina frågor! :)

1. Hur tar man Msp bilder in i PhotoShop?
2. Vart ligger Lokal Disk (C eller vad den nu heter! :O

Snälla help me! :(

En sak till :D Jag sökte på Google: Miu Miu
Azzå typ mitt Smeknamn! Och fick reda på att mitt smeknamn är en
Väska affär! :O Här är en bild på det jag såg!

Sök själva på bilder i Google :O


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Morr.

du kan använda pixlr det är ungefär som photoshop. det kostar inga pengar och man behöver inte registrera sig för att rita eller måla.

2011-05-22 @ 20:06:21
Postat av: Morr.

http://pixlr.com

2011-05-22 @ 20:07:24

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥