KÄNDIS!

Heeeiisan! :D Täffat den känaste kändisen av det kända kändisarna POTTAN! :D
Visst är han en snygging? ;) Vi Dejtade idag! Här är en bild på Dejten! :P

Och så har ingen villjat ha min Blogg Design jag skulle lotta ut :(
så jag förlänger tiden till fredag nästa vecka! :(
Här är den:

Fast där jag står kommer ni vara, Ni ska bara ge auto, 2 autos är 2 lotter 3 autos är 3 lotter (Om du ger många autos kan du vinna mkt lättare :D)
Aja, Ha ingen stress :)
Ses!
DETTA ÄR BARA TILL BLOGGPLATSEN!


Ses mina pössizar ;*


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Freja-Clara

Du har en gätte bra blogg<33 Tack för att vi e vänner

2011-10-29 @ 20:11:09
URL: http://Msp-F-C.bloggplatsen.se

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥