Med i bloggen?

Med i bloggen? :O Nu är mitt VIP slooot om 4 dagar :(
Så Checka Ö-listam ;) Pluuuss.... Ni kommer med i blöööggen! :D
* Glädje dans * Och så ska jag ju sluta.... Eller ta en paus i 1 eller 2 vecor från msp! :( Då skulle det vara kul att
Få en överraskning! :) Om ni undrar varför jag och Syrran ska sluta kan ni läsa min Biograf! :(...
Aja, Till sakerna ni ska köpa inan 4 dagar och ni är med i bloggen :D

Och ni som köper dem dyraste får en speciell bild (Extra fin) Här i Blöggen!
Och jag har ju en ny Blogg Design... :D Därför en ny Avsändare bild!


Om ni ej ser står det Allt Från mig! // Manuela!
Men det blev suddigt!! -.-
Ska göra den bättre nästa gång! :)

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: stina

snälla kan jag bli vip i 12 månader

2011-05-22 @ 08:45:11
Postat av: VRF!?

2011-05-22 @ 20:10:56
Postat av: VRF!?

vem ger dig pressent och kommer med i blogggen? ingen kollar ju i din blogg!

2011-05-22 @ 20:11:39

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥