Vill levla ;O

Snälla lite hjälp? :bigeyes: Jag har precis typ... Levlat. Och det skulle vara snällt att kunna levla igen! :)
Men VISSA orkar nt klicka på en knapp :blush: Och jag tycker att alla som är änglar ska visa det nu! :thumbup:
Så hjälp mig att få en Start till lvl 14. För att... Den som får mig i lvl 14 får ett speciall pris ;)
Undra vad det kan vara :D Här kommer min dumma Fame:

Och så ni vet kommer jag åka iväg på semester :cool: Kommer hem om 2 Veckor :O
Men jag kommer spela lite msp på semestern :cool:
Alltså ska åka Torsdag Vecka 18 på resa.. :(
Upprepar Torsdag Vecka 18 på resa.. :(
Aja, Så jag kommer nt kunna göra dessa saker:
1. Göra Design!
2. Chatta på msp, Skicka Mail om ni vill något viktigt
(Jag kan nt chatta för att det kommer lagga extra mycket)
3. Kommer nt att blogga :(
4. Att kunna se era fantaskiska filmer.. Kommer lagga för mycket ! :(

Sorry för det alla! Men ha det gött :cool:


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥