Design, Miu Måste göra, Film? ;D

Hej alla! :D Jag har gjort en ny Design på Bloggen! :P
Om ni inte ser den klicka på F5 :) Inte världens snyggaste men
Något måste man ju ha? :bigeyes:

Föressten så måste jag göra lite Saker! :O
Jag skriver uppdet så jag nt Glömmer och
Strycker det när jag gjort det! :rolleyes:
1. Göra Klart Header till Jenny_Sweet
2. Ränsa vänner för det laggar sjukt mycket! :(
Men jag tar bara bort sånna som aldrig är Online! :tumbup:
3. GÖRA MASSOR AV FILMER! ;)

Och när jag väl nämner Filmer behöver jag lite Hjälp! :blush:

Läs Vad gör du Rutan så fattar du?! :cool:
Jag vill ju gärna göra en Tävlings Film, För
Förra gången jag gjorde det (~ The Best 80-Tals Movie Ever!)
Eller vad den hette blev en Vola Habibi :D Alltså jätte bra Film!
Den kom längst upp på Listan för er som Undrar xD

Så ja, :) Det där vill jag göra om! :tumbup: Men för att kunna göra det
Måste jag ha mycket Möbler och grejer till Filmen. För för att få sc
som jag har Väldigt lite av måste jag nog Göra en Vanlig film också :bigeyes:
Haha sorry för mkt Babbel men ska försöka Bomba Manuela! Med Filmer!

Ses mina Pössizar! >;**

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥