I'm A Sims Freak! 8D


Hejsan Hejsan! :cool:
Spelade nyss lite Sims .. :rolleyes:
Man kan säga att jag är ett Sims Freak .. :blush:
Jag har alla Sims 1 (Alltså Tillägg) Sims 2, Och Nästan alla Sims 3
Håller på att Samla på dom! :D Ja, Och av mina Vänner så har jag blivit
Kallas Sims Proffset så aa.. Om ni behöver hjälp Fråga Mig?! :thumbup:

ÄR JAG DEN ÄNDA SOM GILLAR GÖRA FOLK ZAKO? :bigeyes:
Haha, Innan min Dator Krachade så hade jag Massa Sims grejer jag Laddat
Ner från Olika sidor, Men nu är allt borta ;( Så mina Simmar blir as Fula..
Fast denna gjorde jag Ful med Menning! :P

Öööh? Lång Näsa?! :thumbup:

Okej nu kör vi Lite
Skönhetsbehanling! :)

Ful hon blev! :mad:

HAHA FJORTIS?! :D

Och nu gör jag en Random Mamma! ;)

Eeh? Normal minn! :O

Sorry Bjuder nt på mer Crazy Grejer från Sims!
Kanske någon annan gång men nt Nu! :bigeyes:
Någon som också Älskar Sims? :love:

Och jag har lite bra Nyheter också! :)
Jag ska göra en Blogg om mig sj irl! :rolleyes:
Med Bilder och sånt! Så aa, Har fullt Upp! :P

Ses Mina Pössizar! >;**

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Jenny_sweet

Hej Miu! ^^



Jag gillar också att spela sims! :D

Jag har de flesta sims 2 och jag samlar ALLA sims 3 som kommer ut! Och en sims 3 fråga:

Längtar du tills The Sims 3 Pets eller "Husdjur" kommer ut? ^-^

Jag längtar iaf jättemycket!! ^.^

Ha gärna det här på "Svar på tal" ee du snäll! ♥



// Jenny_sweet

2011-09-09 @ 21:15:39
URL: http://mspjenny.bloggplatsen.se
Postat av: Hehe

Hej jag är en glad tjej som också gillar sims men gillar mest sims 3 och längtar tills sims 3 husdjur kommer ut. Kanske ska spela lite sims elr msp jaja hej Manuela jag är din vän på msp jag heter medelpad och är i lvl 12

2011-09-10 @ 19:36:16
Postat av: 100 % Fashion

Nepp du är nt den ända som gillar att göra folk på sims ZAKO xDD

Jag gör oftast mina simmar Crazy eftersom jag är så dålig på sims :D

2011-09-13 @ 16:19:39
URL: http://mspnerds.blogg.se/
Postat av: Elin (eliwn) ツ

JAG DIGGAR SIMS! :D blev ju guen på att spela det nu...! :D

2011-09-14 @ 16:12:14
URL: http://eliwns.blogg.se/
Postat av: Elin (eliwn) ツ

sugen* xD

2011-09-14 @ 16:13:03
URL: http://eliwns.blogg.se/
Postat av: sandy24

Vad heter den riktiga bloggen??

2011-10-15 @ 19:20:44
Postat av: Elliepellie (:

när kommer den andra bloggen ..? :D ♥

2011-11-07 @ 13:47:38

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥