Nya Msp - Again

Hej Hej :love:
Msp har blivit nytt igen! :D
Egenkligen tkr jag nt det är så kul.. :s
Men se det Possitift! :thumbup:
Iallafall här kommer det nya :) :

Mst gömma min Fattigdom! ;)

Ja det va allt tror jag :bigeyes:
Eller juste en grej till :P

Taadaa! :blush:
Och.. JAG ÄLSKAR UPPDRAG! :love:
Lala.. Gör ett spel.. hmm.. mm.. Gör ArtBook..
Klart.. Köpt något.. Klart.. OH NEEEJ! ;(
UPPDRAGEN TOG SLUT! :(
Aja hoppas det kommer mer snart ;)

Ses mina Pössizar! >;**

♥ Kommentera MYYCKET :D ♥
Postat av: Gabrielle_vf

Hey! 8o E inte ja din vän med o e du inte vän med mumsan? undra vara o din blogg e super bra o jag e också ett sims 2 o 3 freak :D vill också ha en blogg men får ej för pappa :3 :@ dumma pappa ... men undra en sak vara måste man vara en viss ålder för att ha en blogg?

PU55 hej svejs leverpastej :)

gabriellle

ps: mitt smeknamn e bellen =O

2011-09-29 @ 19:27:15

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥