Hejj Hejj!

Hej, :) Har nt bloggat på 2 dagar för att jag hade inget att Blogga om :O Men nu har jag det!
Ok, Vi börjar med det Dåliga nyheterna :( Min egna syrra har slutat på msp .. Alltså Katy_
Inann hon slutade vanade vi er för det .. som står där --> http://mspmiumiu.blogg.se/2011/june/syrran.html#comment Och .. ;( Nu har hon slutat så jag känner mig nt på bäst Humör just nu .. :S
Mer Info vrf hon slutade står i hennes Biograf längst ner! :( .. Det va hemskt jag vanar er .. :O

Japp, Där är hon ;( Hon kanske loggar in ibland bara för att kolla läget .. Eller mst Egenkligen för att
Påminna Alla vad det gjort mot henne! :( ..

Okej, Nu tar det slut på det Tråkiga och så börjar vi lite med det Roliga! :thumbup:
Jag har gjort en ny Look som Miu Loved! :P Hoppas ni också gillar den! :)

Hihi .. Har blivit lite Pank på sista tiden :S Och har slutat komma på filmer! :O
Just nu är jag är så film sugen också! -.- Iallafall så fick jag en bra
Ideé, Att göra Kort filmer! :) Då levlar jag snabbare också! (Villket jag behöver xD)

Ja, Som ni ser kollar typ inga på dom :S Kanske du kan kolla? -.O''

Ses mina Pössizar! ;*


♥ Kommentera MYYCKET :D ♥

♥ Ditt namn? ♥ Skriv nt för hårt! Då säger Bloggen Ajj Ajj D;
♥ Miu Vill ha dig här igen! ♥

♥ E-Mail, Bara Miu Ser! ♥

♥ Vad heter din Blogg min lilla Pössiz? ♥

Skriv på!

♥ Älskar dejj ♥